Längesen jag uppdaterade bloggen nu..

Livet fortlöper som det gjort ett tag nu.. Har fortfarande en underbar pojkvän å massa underbara vänner..
Synd att man ska behöva känna så mycket saknad bara.

Jag trodde aldrig man kunde komma för långt bort från skara, men känner att jag kanske misstog mig.. har alltid tänkt att det inte gör så mycket att man är långt bort, det  finns ju alltid buss å tåg.. Men har nu insett det stora pengaproblemet, har man inga pengar är man fast där man är.. Så kan inte träffa vissa vänner så mycket som jag egentligen vill, men telefon samtal är alltid än glädje :)

Har tenta i morgon.. känns skit, hej IG!!!!!!!!!!!! FUCK..
Men i så fall får jag väl göra om den.. Uppdatering om detta kommer imorgon om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0