FAAAAAAAAAAAAN


Idag satt jag hemma hos mina föräldrar å fikade efter en underbar dag med mina vänner <3
Helt plötsligt ringer telefonen å min mor svarar, hon säger åt mig att följa med henne upp på övervåningen.
Väl uppe sträcker hon fram telefonen å säger att det är polisen å att det har brunnit i min lägenhet!!!!!
Jag trodde människan skoja men det var helt sant!

Tydligen är det någon korkad jävla idiot som har slängt in en smällare eller liknande i mitt brevinkast!!
SÅ FITTKUK PÅ DENNA MÄNNISKA!!
Ska åka hem imorgon å inspektera skadorna, men det var tydligen inte så farligt, förutom att allt är rökskadat.

Min första fråga till poliserna var naturligtvis hur mina älskade katter mådde, å dom överlevde lite chockade av alla brandmännen å poliser å hyresvärdar..  Nu är dom hos thomas. Tack igen för att du tar hand om dom, jag är evigt tacksam!!

uppdatering om läget kommer imorgon!

 FITT ELD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0